2011. február 12., szombat

gólyatréning

Még tavaly novemberben vettem részt egy kétnapos, hétvégi oktatáson, ahol az intim tornával ismerkedhettem meg. Az intim tornán elsajátított ismeretekre épül a gólyatréning, amelyen a hét elején vettem részt.
A mostani, háromórás gólyatréning javarészt elméleti dolgokkal foglalkozott. Az elméleti ismeretek közül én ezeket tartottam a leghasznosabbnak:
  • a gát regenerálása szülés után,
  • az örömteli szexualitás hatása a babára.
A gyakorlati ismeretek közül ezek azok, amelyek szerintem hasznosak lesznek akkor, amikor a mi Picink megszületik:
  • a hüvely relaxált állapotának fenntartása fekve, állva, járás közben, tánc, ringó mozgás közepette,
  • légzéstípusok a vajúdás alatt.
Most is – akárcsak novemberben – sok mindenről esett szó, rengeteg megtörtént esetről, kísérletről hallhattunk, de mégis úgy gondolom, hogy a novemberi egy hétvégén sokkal többet kaptam, mint a mostani alkalommal. Bár, minél több, a szüléssel kapcsolatos előadáson veszek részt, annál kevésbé félek attól a néhány órától, amikor a Kisbabánk a világra akar jönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése