2011. február 24., csütörtök

a 4. laborvizsgálat

A nőgyógyásztól - akit egy hete látogattunk meg, - erre a hétre a labor meglátogatását kaptuk feladatul.
A ma reggelre ütemezett, még reggel 8 előtt letudandó laborvizsgálatot nem fogadtam kitörő örömmel, hiszen köztudott, hogy nem erősségünk (és nem hibázom, ha ezt többes számban írom) a korai ébredés, ami most, a babára várás közben sem változott.
De végre szerencsém volt: a "betegfelvételnél" senki nem volt előttem, és a vérvételnél sem kellett sokat várni, így egész gyorsan végeztünk a vér- és a vizeletminta leadásával; nem sokkal 8 után már indulhattunk is az iroda felé, hogy megkezdhessük a mai munkanapot.

Sajnos a metrón sokan voltak, ezért nem sikerült leülnöm, így a 4 metrómegállónyi utazást állva tettem meg. Nem is lenne ezzel gond, hiszen még egészen jól érzem magam, de néha azért már észreveszem, hogy az utóbbi időben felszaladt rám néhány kiló. Mire az irodához értünk, már elég rendesen éreztem a koránkelés és a metrózás utáni elfáradást, de ez még nem volt elég a mai napra, ugyanis a lift, ami az iroda bejáratáig vitt volna, nem működött, így kénytelen voltam további próbatételnek is eleget tenni, azaz megmászni 5 emeletet. De talán nem is gond, hogy végre mozogtam egy kicsit.

2 megjegyzés:

  1. Még most gyorsan aludjatok amennyit tudtok. Mi is azt hittük hogy nem kell... DE KELL!! :-)

    VálaszTörlés
  2. jó-jó. lassan leállok a munkával is, hétvégenként pedig azért elég sűrűn jut idő kicsit pihizni... ;)

    VálaszTörlés