2010. október 22., péntek

Apa érzései

Eddig mindössze egy bejegyzést írtam én, a többit mind Anya. Ez lehet, hogy azért van, mert iszonyat nehéz azt megfogalmazni, ami itten történik. Egyszerűen csodálatos megsimogatni, megpuszilni, megnyomkodni a kis hasát, tudva, hogy ott van bent az a kis lény, aki a mi 1-1 sejtünkből fejlődött - eddig mindössze 4 hónap alatt...
Aztán tegnap voltunk 4D-s ultrahangon. Egy kanapéról nézhettem a képernyőn, hogy hogyan mozog a Picink. Ez olyan volt, amit nagyon-nagyon ritkán érzek: nem tudtam, hogyan reagáljak, annyira csodálatos volt látni azt a pici emberkét, illetve főleg csak a vonásait, hiszen ez mégicsak ultrahang. Egyelőre szégyellős a Kicsike, mindig a szeme elé tette a kezét, de persze néha kikandikált, mintha csak azt akarná közölni: "Itt vagyok ám, hamarosan megérkezem!"
Szóval nem tudok szavakat, de ez az egész egyszerűen csodálatos!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése