2011. július 8., péntek

a ruha teszi?

Szeretem meghallgatni, elolvasni a baba érkezéséhez kapcsolódó véleményeket, mert úgy érzem, minél több helyről jutok információhoz, annál jobban tudok véleményt alkotni abban a témában, amiben bizonytalan vagyok.

Nem túl régen találkoztam egy blogbejegyzéssel, ahol a várandósok öltözködéséről fejtette ki véleményét a posztoló. Azonban a bejegyzés legutolsó bekezdésén nem tudok szó nélkül átsiklani.
„Ui: a kórházi pakkomban van szemceruza és szempillaspirál, nappali ruhaként leggings+tunika kombinációkban gondolkodom. Nem vagyok hajlandó hálóingben mutatkozni senki előtt.”
Hogy én erről hogyan gondolkodom?

A kórház által szervezett szülésre felkészítő tanfolyamon biztos nem véletlenül hangzott el, hogy a kórházi csomagba mindenképp bele kell kerülnie szoptatós hálóingnek, vagy pizsamának.
A kórházban szerintem azért vannak a „betegek” ilyen hálóruhában, mert szülés után – amikor a gyermekágyi időszak kezdődik, – ez a legkényelmesebb öltözék, épp ezért úgy gondolom, hogy a kórházi személyzet már hozzászokott a pizsamák és hálóingek látványához, bennük biztos nem vált ki megrökönyödést, ha az anyuka nap közben is ilyen szerelésben mutatkozik.

A posztoló szemében talán igénytelennek tűnhetek, de én szemceruzát sem csomagoltam magamnak a kórházban eltöltendő napokra. Sőt, eszembe sem jutott, hogy az lesz majd a kórházban a legnagyobb problémám, hogyan nézek ki abban a csodálatos 3 napban, amikor a Picurral, élete első napjain kettesben lehetek.

A családba érkező kis jövevény is látni fog álmosan, smink nélkül, hálóingben/pizsamában, ő nem azért fog jobban szeretni, mert mindig tökéletes a sminkem és kifogástalan az öltözékem.

A „Nem vagyok hajlandó hálóingben mutatkozni senki előtt.” kijelentés nem tudom, mit takarhat pontosan, de feltételezem, hogy a bejegyzést készítő kényelmes pizsamában, vagy hálóingben alszik otthon, bár elképzelhető, hogy tévedek.

Persze a szerzővel egyet értek abban, hogy nem mindegy mit veszünk magunkra, hiszen kihathat(hat) a viselkedésünkre is, hogy valamiben jól érezzük-e magunkat. És ha számára a leggings és a tunika kényelmes (hangsúlyozom: kényelmes!!!), – bár kaphatók nagyon csinos pizsamák és hálóingek is, – akkor végül is nincs a kórházi ruhatárával kapcsolatban semmi kifogásom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése