2010. október 3., vasárnap

védőnőnél - I.

Szeptember 6-án, hétfőn találkoztam először a védőnővel, aki kiállította nekem "A várandós anya gondozási könyve"-t. A találkozóra elvittem minden eddig kapott papíromat, a védőnő megmérte a súlyomat, vizeletvizsgálatot is végzett, és ami a legfontosabb, - a nála töltött 1 óra után - mindent rendben talált.
Olvastam arról, hogy mi a védőnőnő szerepe, hogy mennyi mindenben segít, hogy ő a várandós anyuka egyik legfőbb támasza. A könyv, ami erről írt, maga is hozzátette, hogy ez szépen hangzik, de a valóságban nem ennyire csodás minden. Szerencsére a védőnő, akivel találkoztam nem erősítette a könyvben fellelhető félelmet, ugyanis a védőnő nagyon szimpatikus, kb. velem egyidős lehet, minden kérdésemre válaszolt, csak egy baj van: novembertől új kollégája veszi át a helyét, mert a védőnő babát vár. :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése