2010. október 3., vasárnap

terhességi teszt

Az új orvosom felkeresése után 1 héttel, pénteken terhességi tesztet vásároltunk. A teszt a HCG jelenlétét mutatja ki, aki nem állapotos, annak a szervezetében nincs jelen ez a hormon, ugyanis csak a beágyazást követően kezd el termelődni, ez a fogantatástól kezdődően akár 12 napot is igénybe vehet. Erről a folyamatról találtam egy nagyon jól, közérthetően megfogalmazott cikket is. A gyógyszerész - akinél a tesztet vásároltam - elmondta, hogy amíg nem késik a menstruáció, addig teljesen felesleges megcsinálni a tesztet. Figyelembe vettem, amit javasolt, így nem is vonultam ki a mosdóba addig a kis szerkezettel, amíg a soron következő menstruáció nem késett, azaz nem érkezett meg hétvégén, a teszt vásárlását követő napon.
Higgadtak maradtunk, nem kapkodtunk, vártunk keddig, azaz 12 nappal az utánig, hogy először felkerestem az újonnan választott orvosom, ekkorra már biztosra lehetett venni, hogy késik, ami késhet. Reggel, ébredés után kivonultam a fürdőszobába, ahol vártam, hogy a ketyere megmutassa, hogy mi a helyzet. Pozitív eredmény esetén 2 függőleges csík jelenik meg, negatív, vagy értékelhetetlen eredménynél csupán egy csík tűnik fel az ablakban. Néhány másodperc után jól láthatóvá vált a két pálcika, ami egyértelműen mutatja, hogy 9 hónap múlva egy kisbaba érkezésére számíthatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése