2010. október 3., vasárnap

nőgyógyásznál - I.

Elhatároztam, hogy orvost váltok, ugyanis ahová jártam ott egy kicsit bizalmatlan voltam. Szerencsére sosem volt semmi problémám, így nem tapasztaltam meg semmi olyat, amit baj esetén lehetne. De úgy gondoltam, hogy jobb az óvatosság, és olyan orvost keresek, akivel elégedett vagyok és megbízom benne.
Az új orvossal július 8-án találkoztam először. Elmondtam, hogy felkészültnek érzem magam arra, hogy gyermeket vállajak. Az orvos biztosított róla, hogy a legjobb helyen járok. :) Ellátott mindenféle jó tanáccsal és  elmondta, hogy milyen magzatvédő vitamint kezdjek szedni, amit már a babavárás előtt is ajánlott szedni, de a várandósság és a szoptatás idején is kell majd.
Az orvos a sok információ átadását követően  még annyit mondott, hogy ezek után reméli, hogy hamarosan kisbabánk lesz és ősszel találkozunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése