2010. október 10., vasárnap

ismeretszerzés

Van már itthon pár, a védőnőtől kapott baba-mama témával foglalkozó mintapéldány, de még sosem szántam rá magam arra, hogy úgy térjek haza egy ilyen lappal, hogy az újságot én nézem ki, és én vásárolom meg.

Hogy miket gyűjtöttem be? Babavárásról és babanevelésről szóló lapokat is szereztem.

Talán korainak tűnhet, hogy vettem olyat is, ami a babák első évét vesézi ki alaposan, de mivel a pici érkezésére fel kell készülni, és jópár dolgot be kell szerezni a születéséig, így bőven van átfedés a babavárásos időszak és a családba bepottyant csecsemő mindennapjait ecsetelő cikkek között.
Talán ez az első alkalom - a most megvásárolt újságok átlapozása után - hogy örülök a reklámoknak. Hiszen egyébként fogalmam sem lenne arról - hisz nincs a közelemben kisbabás szülő - hová kellene elmenni szétnézni, tájékozódni a babaholmik jelenlegi piacán.

5 megjegyzés:

  1. Türelem, mi is majd az utolsó pillanatban vettünk annyi cuccot ami az újszülött babának kell.(Meg kaptunk is) Nem lehet előre tervezni, a többi majd adja magát. Egy terepszemle mindenképpen jó a bababoltok között, mert Szegeden is több ezer forintos árkülönbségek voltak. A mi "úristen még ezt is" listát odaadhatjuk ha gondoljátok :-) Az elején majd minden nap bababoltba jártam.

    VálaszTörlés
  2. odébb van még a beszerzendők listájának elkészítése. :) majd jövőre... ;) de addig mi is feltérképezzük innen-onnan a terepet.
    sajnos már most is találkoztam olyan dolgokkal, amik nélkül mi is felnőttünk valahogy és teljesen feleslegesnek találom, legalábbis egyelőre

    VálaszTörlés
  3. Majd jön innen-onnan a sok "okosság". :-)

    VálaszTörlés
  4. már előre várom a jobbnál jobb tanácsokat. :)

    VálaszTörlés