2015. április 22., szerda

első futóverseny kétgyerekesként

Sosem tudtam futni, a suliban is mindig sikerült valahogy ellógnom a tesiórákon a futásokat.
2012-ben, a nagyobbik kislányom 1 éves korában kezdtem el megtanulni futni; 6 hét alatt 5 km-es edzésprogram alapján kezdtem a mozgást, abban az évben voltam egy 5 és egy 7 km-es versenyen, illetve többször voltam Szigetfutáson is a Margitszigeten, valamint néhányszor jártam a Nike Futóklubban is.

2012 telén tele voltam bizonytalanságokkal:
  • ha már sikerült lefutnom az 5 km-t, akkor hogyan tovább? Fussam az 5 kiliket, vagy növeljem a távot?
  • hogyan öltözködjek télen a futáshoz?
A kérdéseim blokkoltak, ezért télen talán csak egyszer futottam. Tavasszal kezdtem újra futni és szerdánként ismét eljártam a Margitszigetre, a Futóklubba. 2013. őszén, az utolsó őszi Futóklubos eseményen már úgy vettem részt, hogy tudtam, nemsokára bővül majd a családunk. Tavaly nyáron meg is született a második kislányunk.
Idén tavasszal vettem elő újra a futócipőt és most hétvégén futottam a Minicittán 2,5 km-t, illetve a családommal együtt indultunk a 700 m-es családi futáson. A szombati esemény nagyon feldobott, hiszen gyönyörű idő volt, bár, kissé hűvös, ismerősökkel is találkoztam, illetve az is örömmel töltött el, hogy gond nélkül megbírkóztam a 2,5 km-es távval.

2,5 km lefutása közben
a családi futáson

Most nagy bennem a lelkesedés, mert a közeljövőben több futóverseny is van, amin részt szeretnék venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése