2011. október 1., szombat

zónázzunk!

sokszor kóválygok ide-oda az internetes oldalakon.
tegnap este olyan cikkre bukkantam, ami - nagy örömömre - gyökeresen megváltoztathatja a házimunkával való viszonyom.

valahogy sosem voltam túl nagy barátságban a takarítással. néha eszembe jut, hogy tenni kellene ezt-azt, de a rendszeresség hiánya miatt a rendet, tisztaságot megtartani nem igazán tudom.

most egy olyan programra bukkantam, amit ha elvégzek, akkor megtanulhatom, hogy hogyan kell fenntartani az itthoni rendet, tisztaságot.
jelenleg még csak házi feladatot kaptam, és hétfőtől kezdődik a 30 napos program.
már nagyon kíváncsi vagyok magamra, hogy vajon végig fogom-e csinálni az egy hónapnyi zónázást.

hogy mi is ez az egész? itt lehet olvasni róla bővebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése