2011. március 24., csütörtök

már csak 2 nap

Ma voltunk 14. alkalommal a nőgyógyász rendelőjében. Most, a 39. betöltött várandóssági hetet követően hetente kétszer kell megjelenni vizsgálaton.
A mai alkalom ismét CTG-vel kezdődött, majd a méhszáj állapotának vizsgálatával, valamint vérnyomásméréssel és vizelet ellenőrzéssel folytatódott. A mostani eredmények továbbra is azt  mutatják, hogy a Picur - nagy valószínűség szerint - néhány napot még a pocakban tölt.

Még a védőnővel történt első találkozás alkalmával kaptam kézhez a Felicitas - Várandós Mamák tanácsadója c. kiadványt. Az ebben lévő kupont ma végre beváltottam, így végre átvehettem azt az ingyenes ajándékcsomagot, amiben hasznos termékek és információk vannak a harmadik trimeszterben járó várandós anyukák számára.

Úgy hallottam, hogy a hagyományos, 100% pamut, mosható pelenka rengeteg dologra jó. Ilyen dolgok például - többek között - az alábbiak:
  • ha a babát le kell tenni, akkor alá lehet rakni,
  • nyáron lenge takaróként használható,
  • duplán összehajtva törülközőként tesz jó szolgálatot,
  • büfiztetésnél is hasznát lehet venni,
  • a kórházba is célszerű vinni belőle néhány darabot.
Most jutottam el odáig, hogy végre beszereztem néhány hagyományos, mosható pelenkát. Szerencsére a bolt - ahol hozzájutottam a pelenkákhoz - egész közel van a lakásunkhoz. Bár az üzlet pici és zsúfolt, de az eladó részletes információval szolgált nem csak a mosható pelenkával kapcsolatban, hanem más egyéb termékkel kapcsolatban is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése